Grill

Ikvall blir det grillning pa balkongen uppe i nord med hela teamet och bravo-killarna och golfis och vingis=) Trevligt varre <3

Ikea var sjukt bra, kopte en massa saker till rummet, massa ljus, tavlor, sangklader, vasar, bambustang,vackarklocka :p hehe osv. Det fanns aven en mataffar med svensk mat, dar blev det inhandlat en del, som glogg, pepparkakor, kalles, rakost, ahlgrens bilar m.m. Man blev helt knapp av att se svenska saker, det var sa kul. Och jag har bara varit borta i 2 manader, hur ska detta ga ;) hehe

Har ju min morbror pa besok denna veckan, fick en massa saker hemifran, var som julafton=) En kollega som sag mig packa upp allt, sa att jag sken som en sol :) Fick ett litet brev fran mormor ocksa, jattekul=)

Vi var full bil, jag och en kollega, apollo och ving i samma bil. Vi tog baten uppe fran Corralejo till Lanzarote sa vi had eju sovit dar uppe sa vi hade ju en massa packning med oss, sa bilen var ganska full redan innan, nar vi kom ut fran Ikea och oppnade bagaeutrymmet var det redan proppfullt. Sa vi satt med alla grejer i knat och i fonstret och tavlorna fick va ha pa huvudet uppe i taket. Sag helt sjukt ut, vi var tvunga att ha ett system for at ta oss ut och in ur bilen, men roligt hade vi!

Saknar er hemma!
Puss

Det fortsatte

Ja veckan kunde bli mer snurrig. Var med i en bilolycka och voltade med bilen, men det gick bra med mig. Jag fick inte ens blåmärke av bilbältet, det enda var att att jag fick ont i axlarna. Jag hade verkligen sådan tur, änglavakt.

Jag mår bra alla fall. Nu väntar jag bara på att få alla sakerna som låg i bilen, allt mitt smink, parfym, lite kläder, transferkläder, skor osv.

Ikväll ska vi på coctailpartaj, vi är inbjudna av vår utflyktsarrangör för de firar 25 år, det är dresscode smoking för män. Ska bli trevligt.

Imorgon blir det IKEA, yiihaaaa=) Jag, johanna, 1 från apollo och 1 från ving. vilket team=) Vi ska hoppa i sängar och åka rutschkana på barnavdelningen. När ikea är utomlands så har de en mataffär med svenska matsaker, dit ska vi!!=)

På måndag kommer min morbror och hälsar på mig, det ska bli skojsigt. Och han har med sig flera saker till mig som jag har önskat att få=)

Ikväll ska vi skaka de lurviga ;)

snurr snurr

Ja på söndagar så byter vi ju guide uppe i norr så nu är jag här igen. Kan säga att min vecka här uppe började snurrigt! var stressigt för vi sköt på vår teambildsfotografering och sedan så hade jag inte hunnit göra ritkigt allt, och jag var tvungen att åka upp til norr för jag hade hotellträffar här uppe så veckormötet kunde jag inte vara med på. Jag märker när jag åkt att jag inte har fått lägenhetsnyckeln av min kollega, så ja lite smått panik. Men det löste sig fick reservnyckeln när jag kom upp hit.

Imorse startade inte min bil, så hyrbilsfirman fick komma med startkablar och starta den t.o.m. han hade problem att få igång bilen. Jag fick ringa till bussbolaget och säga att de skulle ringa till chauffören på den buss jag skulle med så de inte åkte utan mig. Så när jag kommer till hotellet sitter alla gäster i bussen och väntar på mig, men ingen skada skedd, de hade bara väntat några minuter. Men jag hatar verkligen våra bilar för tillfället.

Jag hoppas att veckan inte ska fortsätta vara lika snurrig, peppar peppar ta i trä. ikväll ska jag iaf kolla på sällskapsresan=) Vi har fått smeknamnet suntrip av våra apollovänner så vad kan passa bättre att se än sällskapsresan i afton :P

Hola Coca Cola

Jag lever. Det rullar både livet, vågorna och vinden. Det har blåst riktigt mycket här de senaste dagarna och nu börjar det bli kallt på nätterna så ett besök på IKEA hoppas jag på inom de närmsta veckorna så man kan köpa ett täcke.

Hade min första utflykt förra tors, det gick bra=)

Om 2 veckor får jag besök, wiihaa=)

Har haft lite grejjer att göra på kontoret men fattar inte varför det tar så lång tid, det är inte mycket egentligen men jag blir ju aldrig klar..hmmm...

var uppe i Norr och hälsade på kollegan där med resten av teamet och med Bravo, och träffade ving, apollo osv. Mycket trevlig utgång hade vi. På lördagen var vi på utflykt på lanzarote...