Grill

Ikvall blir det grillning pa balkongen uppe i nord med hela teamet och bravo-killarna och golfis och vingis=) Trevligt varre <3

Ikea var sjukt bra, kopte en massa saker till rummet, massa ljus, tavlor, sangklader, vasar, bambustang,vackarklocka :p hehe osv. Det fanns aven en mataffar med svensk mat, dar blev det inhandlat en del, som glogg, pepparkakor, kalles, rakost, ahlgrens bilar m.m. Man blev helt knapp av att se svenska saker, det var sa kul. Och jag har bara varit borta i 2 manader, hur ska detta ga ;) hehe

Har ju min morbror pa besok denna veckan, fick en massa saker hemifran, var som julafton=) En kollega som sag mig packa upp allt, sa att jag sken som en sol :) Fick ett litet brev fran mormor ocksa, jattekul=)

Vi var full bil, jag och en kollega, apollo och ving i samma bil. Vi tog baten uppe fran Corralejo till Lanzarote sa vi had eju sovit dar uppe sa vi hade ju en massa packning med oss, sa bilen var ganska full redan innan, nar vi kom ut fran Ikea och oppnade bagaeutrymmet var det redan proppfullt. Sa vi satt med alla grejer i knat och i fonstret och tavlorna fick va ha pa huvudet uppe i taket. Sag helt sjukt ut, vi var tvunga att ha ett system for at ta oss ut och in ur bilen, men roligt hade vi!

Saknar er hemma!
Puss


Kommentarer
Postat av: erica

grilla... jag vill oxå grilla... synd att det är minusgrader i jönköping!

2009-12-02 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0