snurr snurr

Ja på söndagar så byter vi ju guide uppe i norr så nu är jag här igen. Kan säga att min vecka här uppe började snurrigt! var stressigt för vi sköt på vår teambildsfotografering och sedan så hade jag inte hunnit göra ritkigt allt, och jag var tvungen att åka upp til norr för jag hade hotellträffar här uppe så veckormötet kunde jag inte vara med på. Jag märker när jag åkt att jag inte har fått lägenhetsnyckeln av min kollega, så ja lite smått panik. Men det löste sig fick reservnyckeln när jag kom upp hit.

Imorse startade inte min bil, så hyrbilsfirman fick komma med startkablar och starta den t.o.m. han hade problem att få igång bilen. Jag fick ringa till bussbolaget och säga att de skulle ringa till chauffören på den buss jag skulle med så de inte åkte utan mig. Så när jag kommer till hotellet sitter alla gäster i bussen och väntar på mig, men ingen skada skedd, de hade bara väntat några minuter. Men jag hatar verkligen våra bilar för tillfället.

Jag hoppas att veckan inte ska fortsätta vara lika snurrig, peppar peppar ta i trä. ikväll ska jag iaf kolla på sällskapsresan=) Vi har fått smeknamnet suntrip av våra apollovänner så vad kan passa bättre att se än sällskapsresan i afton :P

Kommentarer
Postat av: Bearjohnnyboy

Tjao Sis!!



Ser att allt verkar toppen trots lite bil strul! Låter super skönt! Du trivs med kollegor och dyl. också?? :D:D Jag sa ju att det inte var ngt att vara nervös över! ;) Vem kommer på besök??



Ha det underbart i värmen! (en aning avundsjuk)

Kramar

2009-11-17 @ 09:07:56
Postat av: Tobias (Rynge)fors

Tjaoo^^

Det verkar som det är full rulle hos dig med :D

Hur länge är det du har varit borta nu egentligen??

Ber lite om ursäkt, har varit dålig på att läsa bloggen din!!!

Här är det iaf bra=) Klarade årsfesten utan några större dumheter^^ på lördag ska jag åka å kolla på värmlandspôjka med lite folk:D ska bli awesome!!



önskar dig lycka till i fortsättningen!! hoppas på att de inte blir lika snurrigt;)



Kramar från mig och sverige:)



PS: Miss You!!

2009-11-19 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0