Hola Coca Cola

Jag lever. Det rullar både livet, vågorna och vinden. Det har blåst riktigt mycket här de senaste dagarna och nu börjar det bli kallt på nätterna så ett besök på IKEA hoppas jag på inom de närmsta veckorna så man kan köpa ett täcke.

Hade min första utflykt förra tors, det gick bra=)

Om 2 veckor får jag besök, wiihaa=)

Har haft lite grejjer att göra på kontoret men fattar inte varför det tar så lång tid, det är inte mycket egentligen men jag blir ju aldrig klar..hmmm...

var uppe i Norr och hälsade på kollegan där med resten av teamet och med Bravo, och träffade ving, apollo osv. Mycket trevlig utgång hade vi. På lördagen var vi på utflykt på lanzarote...

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0