Det fortsatte

Ja veckan kunde bli mer snurrig. Var med i en bilolycka och voltade med bilen, men det gick bra med mig. Jag fick inte ens blåmärke av bilbältet, det enda var att att jag fick ont i axlarna. Jag hade verkligen sådan tur, änglavakt.

Jag mår bra alla fall. Nu väntar jag bara på att få alla sakerna som låg i bilen, allt mitt smink, parfym, lite kläder, transferkläder, skor osv.

Ikväll ska vi på coctailpartaj, vi är inbjudna av vår utflyktsarrangör för de firar 25 år, det är dresscode smoking för män. Ska bli trevligt.

Imorgon blir det IKEA, yiihaaaa=) Jag, johanna, 1 från apollo och 1 från ving. vilket team=) Vi ska hoppa i sängar och åka rutschkana på barnavdelningen. När ikea är utomlands så har de en mataffär med svenska matsaker, dit ska vi!!=)

På måndag kommer min morbror och hälsar på mig, det ska bli skojsigt. Och han har med sig flera saker till mig som jag har önskat att få=)

Ikväll ska vi skaka de lurviga ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

MEN HJÄRTAT!!!!!!!!! skojar du?! :o fan vad läskigt. vad skönt att allt är bra med dig, åhhhh hjälp. du får ju ringa när ni är på ikea, bor ju typ 7 minuter därifrån!!!!!! :(

2009-11-23 @ 15:12:29
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0