Bodrum, Gran Canaria, Oslo, Sverige

Det har hänt en del sedan sist, jag arbetar numera på Gran Canaria som Accounting Manager, jättekul speciellt när man har fina kollegor. Jag bor på Gloria Palace, eller Palatset som vi säger där hör det inte till ovanligheterna att jag, Fatte och Emelie sover i samma säng och ligger och pratar halva nätterna (eller somnar till en film).

Jag saknar Bodrum och människorna men det är skönt att vara på GC också.

Det blev snabbt bestämt att jag skulle åka hem i några dagar för att vara med familjen, det var väl behövligt och riktigt skönt att vara hemma även om det inte var en nöjesresa.
Jag tänker alltid på er där hemma, och ni vet att jag älskar er <3

När jag nu skulle åka tillbaka till GC så skulle jag åka från Landvetter till Oslo och därifrån till Gran C. Så vi steg upp kl 03 för att ta oss till landvetter, där fick jag sitta i några timmar pga att planet var försenat. När vi väl skulle lyfta så fick vi inte för landningsbanan på Gardemoen var avstängd pga snöstorm, så vi fick vänta ytterligare en stund. När jag väl kommer till Gardemoen så har jag missat mitt anslutningsflyg till GC med 10 min, grrrr. Så det var bara att bege sig till informationsdisken där de fick boka om min resa, jag hade ändå tur i oturen för ett annat par som skulle ha åkt med samma flight som mig fick till svar att de kunde åka först 2 dagar senare. Jag fick dock sitta på flygplatsen i några timmar innan jag fick åka till Arlanda, väl där så kom inte min väska så jag hade bara det jag hade på mig, där fick jag i alla fall övernatta på hotell och nu sitter jag vid gaten och ska ta mig till GC igen, finally.

Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0