värme

Så skönt verkligen, idag var den varmaste dagen på länge. Det var till och med så att man svettades lite när man var i solen.

Som ett extra plus fick jag mig en varmvattensdusch när jag kom hem efter Alanya by night. Verkar som att solen har värmt upp varmvattenberedaren idag, så får det gärna fortsätta. Samtidigt som det är hur skönt som helst med värmen bävar jag en aning inför sommaren eftersom de hade upp mot 50 grader i solen här förra sommaren.

Jag har ju i alla fall AC i lägenheten nu till skillnad mot förra sommaren så det ska nog gå bra och jag slipper ju att stå och svettas kl 12 i solen varje dag för att jag har vattengympa. Jag kommer nog ändå att sakna själva aktiviteterna med gästerna på ett sätt, man fick en annan relation till dem som var trevligt än att bara vara ute på HS och boka utflykter och ta emot eventuella klagomål. Än så länge verkar i alla fall gästerna här i Turkiet vara trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0