Pudel

Hann med en lunch med Annie Bannie Kaninen idag, så mysigt! Det är så skönt att känna att allt känns så normalt trots att det var så längesedan vi träffades.

Efter god thailunch begav jag mig tvärs över gatan i regnet till frissan, blev klippning och permanent, pudel? hmmm, nej men oerhört lockigt såhär nu i början. Av erfarenhet så vet jag att jag trivs i det efter några veckor så det hoppas vi på även denna gången. Favvosysslingen tyckte iaf att det var tufft så jag väljer att lyssna på henne.
Imorgon ska jag förövrigt på fikadejt med henne och på kvällen blir det fredagsmiddag med mamma,pappa, mormor, morfar och Fanny.

Det är för övrigt väldigt väldigt skönt att vara hemma och träffa mina nära och kära familjemedlemmar och vänner. Älskar er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0