Orkan

Mamma och pappa beskriver mig som en orkan när jag kommer hem. Det är fullt ös i några dagar och sedan försvinner jag och det blir lugnt och tröttheten kommer.

Jag landade ju på valborgsmässoafton och blev hämtad av en snäll förälder och sedan var det sova sova sova som stod på schemat. Hade typ bara sovit 3-4 timmar natten innan också.

På söndagen blev det deklarationen, träffade mormor o morfar o nya vovven Fanny. Det var som att hon kände på sig att jag var en del familjen för hon kom direkt fram till mig och viftade på svansen. Hon är världens knähund, hon vill sitta och mysa hela tiden och bli kliad♥

oooops, höll på att glömma...Jag hann ju att träffa frugan Fia med respektive en snabbis också, jättetrevligt! Saknar dig vännen.

Idag, har jag varit i lidköping och hämtat ut mitt pass som jag behöver för stockholmsbesöket imorgon, tagit bilder till visumet, köpt ny hårddisk eftersom den gamla håller på att lägga av. Träffat M&M&F igen såklart, lagat mat till oss alla och försökt att njuta av att vara hemma.

Imorgon blir det stockholmsbesök hela dagen för att fixa allt inför turkiet. Kära favvosysslingen kör mig i alla fall till herrljunga kl 08.10 imorgon och sedan är jag hemma igen kl.21.09. Det jag ser fram emot mest imorgon är att få träffa John, björnjohnnyboy=) Vi har inte träffats sedan jag åkte ut som reseledare för 1,5 år sedan, gaaaaleeet!

På onsdag funderar jag på att åka till götet, vill så gärna träffa mina vänner där, men vet inte om jag orkar allt farande överallt!

Torsdag - lunch med kaninen Annie=) och sedan makeover hos frissan!

Fredag och helgen - Trollhättan med mammsen, jag måste ha ett par nya transferskor eftersom de gamla ligger i papperskorgen på GC. Ska även försöka att slappa, ladda batterierna, tvätta allt, packa ner allt igen inför resan till turklandet som blir någon gång mellan mån-ons. Om jag nu får något visum, tänk om de får för sig att neka mig ett visum, vad gör jag då? haha. Bad luck

Ska ladda mina reservbatterier nu så att kroppen lyder mig imorgon när klockan ringer kl 06.40.


Kommentarer
Postat av: Lojs

Oj, du har då ett fullt schema. Glöm för bövelen inte att vila lite:P Själv var jag övertygad om att jag hade "läkarbesök" i morgon, men nehää det var visst på torsdag. Tur att jag insåg det i tid:P

2011-05-03 @ 23:04:16
URL: http://sasongare.blogg.se/?tmp=03225527
Postat av: Fia

Och jag saknar dig vännen! Toppen att träffa dig en stund!

2011-05-05 @ 15:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0