Karneval

Min födelsedag firades in med Karneval i Playa del Ingles. Det var så häftigt!

Kvällen till ära var jag utklädd till nyckelpiga, Linnea bi och rebecka sjöodjur/sjöjungfru.

De centrala delarna av centrum var avspärrade så det var lagom kul när de nya ankommande gästerna skulle till sina hotell tidigare under eftermiddagen. Mitt under natten såg vi andra guider som gick med sina gäster med resväskor mitt bland alla karnevalfirare. Tack och lov att vi inte har nattflyg i alla fall.

Alla, både gamla som unga var utklädda och firade, gick i karnevaltåg, åkte på lastbilsflak och sjöng, dansade och hade en trevlig natt tillsammans.

Dagen efter när jag skulle upp och arbeta såg man fortfarande karnevalfirare som sov i sina bilar (som var parkerade ÖVERALLT) och en del var fortfarande ute och virrade på gatorna.

Dagen efter min födelsedag var vi ute och åt mumsiga tapas. Det spelades Happy Birthday på harpa och sjöngs både på engelska och svenska. Jag fick även ett presentkort på en parfymeria, toppen!

Tack för trevligt firande!

Tack också alla där hemma för fina gratulationer, tänker på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0