Uppdatering

Lojjsan här kommer en uppdatering! Jag vet att jag sjukt dålig på det men jag sitter inte framför datorn hela dagarana:P

Det händer så mycket här att jag typ glömmer bort vad vi gjorde förra veckan. Eller så är det för att allt är så intensivt.

Just nu sitter jag på balkongen och lyssnar på Veronica Maggio. Var på flygis inatt och kom hem kl 3, en helt vanlig lördag. Fick en sovmorgon idag vilket inte hör till vanligheterna, men någon gång emellanåt får vi det, annars är det upp på morgonen för att ha välkomstmöte.

Häromdagen när jag skulle sända en buss till flygis glömde jag att skicka med välkomstbreven till de nya ankommande gästerna, så när vi kom på det fick jag köra ikapp bussen med plattan i bott, blev stoppad av polisen. Jag trodde verkligen att jag skulle få en fortkörningsbot men puuuhh det var bara en vanlig kontroll. Tog fram det största leendet jag har och kände bara hur tiden rann iväg, men jag hann ikapp bussen och allt löste sig:)

Inatt åkte min kära sambo hem på semester i 2 veckor så nu är jag själv i lägenheten. Som tur är bor de andra bara 2 hus bort. Det som snurrar mest i mitt huvud nu är om semestern, hur lång semester får jag, och vad ska jag hitta på? jag vill ju verkligen inte missa konserterna som ska vara här i sommar heller, Rasmus Seebach, Nik og Jay, Medina, Kato osv. Går ju inte att jämföra med mitt kära Peace and Love men alltid något:)

Ibland är det allt skönt att vara guide. Häromkvällen satt jag och Sara på ballen och kom på att vi borde nog gå på pedikyr (som vi har pratat om så länge) Så vi drog till Hamamet som vi samarbetar med. Det blev manikyr, pedikyr och 30 min massage. Vi blev positivt överraskade när vi skulle betala, 10 TL för allt (42 kr) haha. Vi tackade och tog emot.

Nej time att göra lite lunch innan arbete.

Kommentarer
Postat av: Loiis

Finally!! :) puss

2011-06-19 @ 16:49:28
URL: http://sasongare.blohh.se
Postat av: Saga Nylund

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina poster lite mer! (: Hoppas du har en kul helg =)

2011-06-28 @ 14:46:13
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0