Laddar inför Midsommar

Åhh vad underbart det är att vara ledig.
Hade ställt kl på 11, ville inte alls gå upp men annars hade jag inte tagit mig upp. Började dagen med en kaffe på balkongen. Vår älskade balkong, vet inte hur många timmar som har spenderats på den.

Jag tog mig ner till poolen. Satt där i poolen och pratade med mamma, läste en bok, bara chillade. Dags för lunch, skar upp lite honungsmelon, mums. Åhh jag bara älskar sådana här dagar. Har fått en fin röd färg som troligtvis kommer att lägga sig till imorgon:)

Nu väntar jag på att de andra ska komma hem från flygförseningen så att vi kan beställa hem lite middag.

På fredag blir det midsommarfirande på Palm Beach med sill, potatits, jordgubbar och Shirley Clamp, haha. Ska bli så mysigt att alla samlas på samma ställe och firar.

GLAD MIDSOMMAR!




Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, Jenny!



Hoppas du får en underbar midsommarhelg!!

Med mycket jordgubbar=)

kram

2011-06-22 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0