Tillsägelse

Jag fick en tillsägelse av min fina vän Agnes att jag måste uppdatera min blogg oftare, gärna med bilder. Hmm bilderna får vänta.

Jag ligger i sängen och tänker på de senaste dagarna, vilken bra familj och vänner jag har♥

Nu när jag är hemma på semester uppskattar jag verkligen de små sakerna i livet. Jag var tvungen att ta kort på Lidan som rinner genom Lidköping med de fina gröna gräsmattorna bredvid. Jag lovar att kort kommer upp på detta (även om du kanske inte är så intresserad av att se en sådan bild Agnes eftersom du delvis bor i Lisch)

Igår var jag och tjejerna på Räkfrossa på Harrys, det var hur mysigt som helst. Äta massa god mat med fina vänner runt bordet. När jag satt där ringde även min telefon och min plastfaster säger att hon är utanför (hon bor egentligen i Stockholm så jag trodde verkligen inte att jag skulle träffa henne på min semester) så jag springer ut. Inte nog med att hon var där så satt även lilla gulliga Julia och sov i bilstolen och plastfarmor var också där. Kramkalas för hela slanten blev det.

Helt klart en minnesvärd kväll.

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vad mysigt att du fick träffa dom Jenny :)

2011-08-03 @ 11:07:48
Postat av: Fia

Och vet du en sak, du har så fina vänner bara för att du är en så fin vän själv <3

2011-08-03 @ 11:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0