500 km/ h

Ja det är ungefär så det känns, som att livet går i 500 km/h.

Jag har nu varit hemma i 13 dagar och inatt runt kl 04.00 åker jag igen. Jag förstår inte hur snabbt det kan gå, det värsta är ju att tiden alltid går så snabbt. Snart är det augusti och sista sommarmånaden, så har snart sommaren 2011 och sprungit förbi.

Redan imorgon kommer våra ansökningar inför vintern, frågan är om jag ska utmana mig själv och chansa på något helt annorlunda eller köra på ett säkert men trevligt kort? Det återstår bara att se helt enkelt. Har redan nu lite ont i magen inför ansökningarna och vintern.

Imorgon byter jag ut ett fint men lite kallt sommarsverige mot ett varmt Turkiet och arbete.

Tack alla nära och kära här hemma för att ni har gjort min semester underbar.
Tycker om er alla och ni betyder oerhört mycket för mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0