Slut på det roliga

Ja detta med ansökningarna har tagit mycket av min semestertid, när jag skickade in dem så kändes det som att ett lass med stenar lyftes av mina axlar. Nu kan jag inte göra något mer. Kommande vecka så får jag reda på var jag ska tillbringa sommaren, det kan bli precis var som helst för de på huvudkontoret har nog redan en bild av vart var och en ska i sommar!

Jag har haft det super här i Dubai, jag har upplevt och sett så mycket. Ätit god mat, fått en tatto;) Jag är framför allt så tacksam att Fatima och Amanda har varit så mycket med mig, jättetrevligt har det varit.

Här i Dubai finns typ allt som är störst och bäst känns det som, väldens högsta byggnad, världens första 7* hotell, världens största guldring (65 kg),världens största shoppingcentra med 1200 butiker,  största glasruteakvariumet osv osv.

Jag har bl.a. sett inomhusskidbacken, vaknat till utrop från minareterna, Festat på ARMANI klubben ;) Åkt båt på Dubai creek, åkt sandboard, sett på stjärnhimlen ute i ett läger i öknen. Trott att jeepen skulle volta i all sand ute på jeepsafarin och hade ont i händerna efter att ha hållt i mig så hårt när chauffören körde i 180 km/tim på en 80 väg. puuhh haaa.

Sitter nu på Starbucks och intar sista latten innan hemresan, det har varit en otroligt innehållsrik resa, både intrycksmässigt och känslomässigt. Tack alla för att ni gjorde min semester oförglömlig♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter ju helt otroligt, vilken upplevelse!! Du behöver nog en vecka i Vara för att lugna dig och ladda batterierna!

2011-01-30 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0