höst på rho

Idag var det första dagen som det var moln på himlen, jag blev upprymd och glad. Konstigt jag vet, men det var faktiskt en skön känsla. Solen kom fram mitt på dagen men ändå moln emellanåt, annars så är vi ju inte vana att se moln här. Det brukar vara en klarblå himmel.

Jag tänkte mig en kväll med moln kanske regn och krypa upp och se film. Dessvärre har vi ju ingen soffa att krypa upp i, och regn blev det ju inte heller.

I helgen åker 2 av danskarna hem som bor i huset så vi 4 som är kvar ska flytta in på hotell den sista tiden, både jobbigt och skönt. Då finns det ju ingen möjlighet att laga mat och käka frulle i myskläder men å andra sidan skönt att få städat och ha sitt eget.

Om 2 veckor idag sitter jag på planet påväg mot GC, blandade känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0