Bror och tjejkväll

Igår kväll lagade min bror middag till mig, (jag hjälpte till på ett hörn) =) Det blev utsökt gott, kyckling i ugn med champinjoner och bacon och smarrig sås. Resterna blev det till lunch idag och de två danska killarna hemma i huset som inte var kapabla till att laga mat fick en del de också.

Ikväll ska vi ha tjejkväll, vi och Bravo tillsammans. Ska bli så mysigt♥

Har ju inte lagt ut några bilder härifrån rhodos, kan säga att det beror på tidsbrist och internetbrist. Tänkte iaf visa hur mitt rum ser ut här (lite lagom sådär 3 veckor innan jag åker härifrån haha)


Min dörr




Jag har ett litet men ganska mysigt rum

När jag kommer till gc hoppas jag att jag får bo i en lägenhet, det vore skönt.




Alla tjejer från oss och Bravo i början av säsongen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0