what to say?

nothing and everything!
det är så mycket i mitt huvud och ändå inget just nu....

är så trött att ögonen ska falla ihop och kl är bara 21 här.

igår kväll var vi på garbos, det är som wallmans salongen hemma i sverige. det var premiär för en ny show. de har en show i 2 år och sedan byter de. det var typ bara svenskar som uppträdde, men det är en middag o det är servitriserna som sjunger o dansar, det var najs.

idag gjord jag min första arbetsdag, flygplats och 2 välkomstmöten i puerto rico och i tauritodalen. imorgon ska jag ha möte i puerto de mogan, det kallas för lilla venedig. det är så vackert där med kanaler (inte alltför mkt vatten i) med broar med blommor på, som i venedig.

det är svårt att hitta här, för att ex komma till en sida av vägen så måste du köra åt fel håll för att komma dit du vill o felskyltat osv. suck hur ska jag hitta med mitt lokalsinne, haha?! men jag och kollegorna är lite imponerade i alla fall av att jag hittade runt till hotellen inne i playa del ingles UTAN karta, det ni!

på måndag ska jag vara guide på delfinsafari, förra veckan såg vi delfiner =) på tisdag när jag är ledig ska jag försöka att se mig om och även åka till IKEA och inhandla lite saker till mitt rum=)

nej time att hem o förbereda morgondagen och äta något kanske?

saknar er där hemma och ute i världen och jag tänker på dig morfar<3

Kommentarer
Postat av: Fia

DU ÄR BÄST <3

2010-10-17 @ 11:23:54
Postat av: Artman

Haha, låter som en utmaning där med navigeringen men det kommer nog gå galant om si sådär några månader. :p

Det låter som en "ganska" schysst aktivitet att hänga med delfinerna! Ha en grym säsong nu!

2010-10-18 @ 11:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0