Jaha ja, first to go

Japp så har kollegorna (apollo o ving) börjat att droppa av. De beger sig hemåt för lite semester och sedan iväg för att möta en ny destination. Så i måndags lämnade louise från ving oss och vår älsklings emma lämnade ett stort hål efter sig, men vi fick ett bra avslut!

Denna veckan är jag uppe i norr, tillbringas med mängder av Gevaliakaffe, babybel och denna veckan har jag än så länge varit ganska duktig på att laga mat faktiskt! Som ni vet älskar jag att laga mat men det är så fruktansvärt tråkigt att bara laga till sig själv, som tur var så stannade Johanna o Line ett tag i lördags innan de åkte hem (hade teamsyd utgång uppe i norr i fredags) och då gick jag o line o handlade och Johanna lagade mat, sista burken cocosmjölk brukades, mums=)

Förutom matprat så klagar en himla massa gäster i veckan på deras havsutsikt, för guds skull alla resenärer. LÄS "Värt att veta" där står det klart och tydligt att när man bokar havsutsikt så kan man få delvis eller frontal havsutsikt mot havet.

Som det ser ut nu så kommer jag att få vara kvar här med Line och stänga ner destinationen. Dvs att jag blir kvar här till mint 26 april. Alla vi som är här känner att vi gärna vill komma och upptäcka en ny deti snart, men men det blir ett tag till alltså. Jag hoppas bara att vi kommer att tycka om Rhodos och att vi får bra sammanhållning med andra bolag och framförallt i vårt team. Men vi 4 som är här nu, ska ju alla 4 till Rho =)

Medan jag är här uppe i norr, så har jag fått höra att dte är intriger nere i söder, jisses. Det blir en del sånt när man lever så tätt inpå varandra. Vi lever ju med varandra 24/7, jobbar och bor och spenderar fritid tillsammans.

Håll tummarna för att jag får komma hem någon natt mellan destinationerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0