Bäbi

Ja mitt namn här nere är Bäbi, och nu är bäbi ett år äldre. Tack alla ni för alla grattis och tack för en underbar födelsedag!

Natten till födelsedagen spenderades i högklackat, kom hem vid 05 och åt överbliven mat från grillningen på balkongen tidigare under aftonen. Vaknade framåt 12-13 på min födelsedag och solen sken. Vi begav oss ut och åt en god frukost/lunch och jag fick ett STORT paket av mitt härliga team. Det var en rund fin kartong fylld med smått och gott. Ett startpaket inför Rhodos. After Sun, plåster, nappar till bäbi en bäbisleksak att sätta i den nya bilen, kortlek (för det har vi inte haft på hela denna säsongen) ljus och en rosa tändare, självklart proviant i form av nachochips, salsa, babybel och dricka, i botten låg en helt galet bra T-shirt som de tryckt till mig.

Dagen fortsatte med att vi åkte på tur i turisttåget i Corralejo med en flagga där det stod "Bäbi 21 år" vi fortsatte dagen med att åka ut och leka i sanden i Las Dunas och dagen avslutades med middag innan de andra åkte tillbaka till Syd och jag somnade gott i sängen.





Trycket på min sjukt fina T-shirt från teamet



Kommentarer
Postat av: Fia

Gud vilken rolig present:) Tröjan är ju perfekt. Toppenminne. Du kommer nog aldrig glömma hur du firade din 21-årsdag :)

2010-03-30 @ 13:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0