6 månader

Shit vad tiden går fort, på lördag har jag varit här i 6 månader.

Jag har inte träffat mina nära och kära förutom min morbror och pappa. Känns jättekonstigt att tänka att jag inte har träffat er andra på ett halvår, på sitt sätt känns det som att jag har varit borta länge men på ett annat sätt känns det inte alls som att jag har varit iväg så länge, liksom ett HALVT ÅR!!!!

Om exakt tre veckor idag sitter jag hemma i Vara, elle rjag knaske är påväg hem till Vara i bilen. Jag bara går och längtar efter att få komma hem och prata med er, krama er och se hur allt är hemma, sova i min stora säng (som bara står och väntar på mig).

Jag har så mycket som jag ska hinna med på mina 2 dagar innan jag tar nattbussen till kastrup och mitt flyg till Rhodos. Jag ska träffa mina nära och kära, ordna med försäkringar, gå till tandläkaren, inhandla vissa svenska saker, äta kanelbullar och köttbullar och paj. Det är så mycket som man saknar när man bara kan äta på restaurang och på hotellen, vi har ju kök i lägenheten men ingen ugn!

Jag hoppas att så många av er som möjligt finns på hemmaplan, och Morfar: jag kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0