Hemma

Nu är jag hemma i Sverige och i mitt hus. Det är helt underbart att vara hemma på semester en vecka, det jag fasar för att detta kommer gå alldeles för fort!

Svensk sommar är så fin, sverige är så fint. Alla länder har ju sina för- och nackdelar är klart.

Igår var jag på kalas för 2 av mina vänner och det var en fin sommarkväll ute på altanen, men jag satt och frös så jag fick raggsockar och tröja, haha. Det var en väldigt trevlig kväll och jag fick träffa dem allihopa utom en vän och hon kommer hem imorgon! Det var så trevligt och jag älskar verkligen mina vänner, 3 utav dem har jag inte träffat sedan i september dvs att det var 9 månader sedan, helt sjukt om ni frågar mig men det kändes så naturligt.

Jag tycker så mycket om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0