Hammam

Igar var jag ledig och da akte jag, miss fatty och sega sambuca haha, till marmaris (turkiet) och gick pa hammam. Det var harligt att bli skrubbad och masserad.
Lite varre var det att vi inte fick duscha efter for de sa att dusch bara ingick om man tog hela programmet och vi tog allt forutom en ansiktsmask, vi badade jacuzzi osv.
Sa oljiga som vi var efter oljemassagen fick vi ga i heta marmaris. Det varsta var nar vi satt pa baten i 1 timme och vantade pa att den skulle ga, tror inte jag har svettats sa mycket i hela mitt liv, helt galet. Vi satt och kunde kolla pa svettdropparna langs med benen. Mysig info va?;)

Det var i alla fall en trevlig dag, den gick dessvarre lite for fort. Dagen avslutades med en middag pa restaurang och vi skulle kolla pa film men alla 3 somnade i sangen, haha.

Till nagot annat, vi har fatt vara ansokningar och de ska vara inlamnade pa lordag och svaret far vi i nasta vecka var vi hamnar. Vad ska jag soka? ska jag soka? Vad ska jag gora om jag inte soker? Nagon som har ett jobb till mig nagonstans i varlden?

Jag hade inte tvekat pa att soka om vi hade haft nagra mer exotiksa destinationer, men tyvarr sa har vi bara tjanster som rundreseguide pa de mer exotiska stallena.

gaaaah hur ser vintern ut?

Kommentarer
Postat av: Artman

Kan du inte söka med något annat resbolag då? Det finns fler fiskar i sjön , så att säga. Att komma hem och börja jobba på ICA kan kanske va lite segt i jämförelse med att va utomlands, om man är van vid det livet. :)

2010-07-23 @ 12:35:02
Postat av: Jenny

Jag vet inte om jag vill byta bolag, kanns som att i de andra storre bolagen ar man ett namn pa ett papper. Hos oss dar vi ar stora men anda mindre an de andra storre bolagen sa vet de hemma pa kontoret vilka vi ar. Vi har liksom en personlig kontakt med dem. tank liksom att vara typ 1 av 90 stycken i ett team i phuket, vet inte om det ar min grej. usch det ar sa svart. nu ska ansokningarna snart in

2010-07-24 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0