Regn

Imorse stod regnet som spö i backen uppe i Corralejo, jag drog mig för att gå utanför dörren men jag var så illa tvungen för att köra ner till Caleta och ha träff. När jag ska låsa upp ytterdörren så ser jag att det rinner vatten in under dörren, kuuuuul. Så dit med handdukar och iväg med bilen på träff. Det spöregnad everkligen så snabbaste på med vindrutetorkarna men gick nästan inte att se något ändå. Mitt ute i Las Dunas (sanddynsområde) var det som en vägg och det slutade att regna och när jag kom ner till Caleta så sken solen och var blå himmel, snacka om lokala regnskurar.

Nu blir det intressant att komma hem til lägeneheten och se hur mycket vatten som har letat sig in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0