Pappsen

Pappa anlände igår=) jippie!! Han har varit med på mina 5 välkomstmöten, hehe. Igår var vi ute och åt på restaurang och pratade och pratade, vi missade till och med gatan vi skulle gå in på för att komma hem till lägenheten, för att vi pratade samtidigt :P

Nu är det siestatime och lunch! På torsdag kväll åker vi ner till syd och spenderar resten av tiden där nere. Min superduperbraiga chef har gjort ett toppenschema så jag har tid att umgås med pappsen=)

Saknar dig mammsen♥

Pappa har det bra i 24 graders värme medan jag fryser på nätterna då det bara är runt 14 grader, hehe!


Kommentarer
Postat av: Käppler

Bara 14 grader. Det gillar vi. Själv har vi -14 =)

2010-01-12 @ 21:39:36
URL: http://kaeppler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0