Cotillo, surfers o "lagun"

Dagen har varit innehållsrik. Efter jobb så åt jag hemmagjord indisk mat, MUMS! Jag hade beställt cocosmjölk hemifrån, finns ju för sjutton inte här (inte på vanliga butiker iaf) Så när jag kom hem från jobbet så hade pappa lagat lunch, lyx!

Sedan bar det iväg till Cotillo, en by på nordvästra kusten där många surfare håller till. Vi strosade runt och såg både det ena och det andra, den så kallade lagunen, surfare, nybyggda hotell som stod tomma, ruiner, nyfångad fisk, ja you name it. Denna by hade en salig blandning av allt.

Nu sitter jag och pappa och myser på balkongen med lite smått och gott och har tänt ljus, kvalitetstid!




Kommentarer
Postat av: Fia

Vad härligt ni verkar ha det alltså! Toppen!:) Saknar dig Jenny!

2010-01-13 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0