Uppdatering

Vet inte riktigt när jag drar till Rhodos men troligtvis i början av april. Det känns jätteskönt att ha med mig flera stycken här från Fue som också ska jobba på Rhodos i sommar. Jag ska jobba och bo cirka 7 km från Rhodos stad i sommar. Min tjänst i sommar skiljer sig lite från min nuvarande tjänst. Jag ska bara arbeta på ett hotell och ha hotellservice där, ha aktiviteter (kanske beachvolleboll, ordna tävlingar osv) kommer nog bara ha en utflykt vilket känns lite tråkigt men kommer bli mycket nytt. Eftersom jag bara kommer ha gäster på ett hotell så kommer man troligtvis få bättre och mer personlig kontakt med gästerna, det ser jag fram emot.

Vi och Bravo Tours håller tydligen i alla aktiviteter tillsammans så kommer att ha både svenska och danska gäster i sommar. Plus att våra norska flyg kommer till Rhodos så kommer även ha norska gäster att försöka förstå mig på:P

Vi har ju fått ner en ny guide hit för Sara åker ju hem imorgon och vår nya guide hon arbetade på Rhodos förra sommaren som barnledare och hon ska med till Rhodos i sommar igen och ha hand om barnen på mitt hotell. Hon berättade att förra året hade alla bott i ett stort hus tillsammans nära vårt hotell och så hade man egna rum. I år ser det ut som att Johanna och Line ska bo i lägenhet inne i Rhodos stad och att vi ska bo nära vårt hotell (troligtvis i det stora huset) men man vet inte så mycket förrän man är på plats. Om Johanna och Line har lägenhet så kommer jag hänga mycket där iaf, för i huset har man tydligen inget kök och allt vi går och pratar om här är att få laga mat, mums.

Amanda som jag gick service och CO med ska också till Rhodos för vårt bolag och ha en likadan tjänst som jag=) Och för Bravo så känner jag 3 stycken som ska dit, 2 här från Fue bl.a. min bror. En till från min service o Co som nu är på GC för Bravo ska också arbeta med aktiviteter på samma hotell i sommar, see you Ike, haha. Kommer bli galet.

Jag kommer inte kunna komma hem mellan Fue och Rhodos men jag hoppas att jag kan få semester under sommaren och kunna komma hem en vecka.

Jag hoppas också att ni alla bokar er semester till Rhodos i sommar! Det är mer ett krav än en önskan ;)

Ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0