Good Days

Humöret har varit på topp några dagar nu. Inför i sommar är det fortfarande lite osäkert vart jag ska, får se vad som händer och sker.

I torsdags var vi ute och käkade mycket god mat, sedan blev det en lång natt med mycket dansande. Jag och Bravodebbie, Jenny och Debs på tur skakade våra lurviga in på småtimmarna=) Efter 3 timmars sömn var jag uppe och då skulle vi vandra upp till den högst punkten på Fue, Pico de la Zarza, det tog ca 6 timmar upp och ner. Det var helt underbart, vi hade picnic på toppen och där uppe på toppen så såg vi över till Gran Canaria, vi såg Teide på Temeriffa med en massa snö på och vi såg AFRIKA. Shit va tufft det var!!!

På kvällen drog vi alla upp till Corralejo med journalisten som är här denna veckan och ska skriva ett reportage om hur en typisk dag är för en reseledare. Han skriver för tidningens om finns på våra flyg. Vi drog i alla fall upp och hade det trevligt, käkade och skulle senare bara gå förbi kareokestället för att visa honom, men väl där hade vi det megabra så det blev ännu en natt med extremt mycket dans och lite sömn. Sedan upp och hoppa på lördagen för att surfa, yiihaaa...Det var sjukt kul att surfa, kommer bli fler gånger. Igår kväll tog sömnbristen ut sin rätt och jag passade på att sova.

Ikväll får jag besök av Zandra som nu är på Lanzarote, vi gick service o co tillsammans. Hon ska hem med vårt flyg imorrn så då kommer hon och hälsar på mig ikväll. Ska bli riktigt trevligt!

I veckan ska vi på maskerad, danskarna har tydligen något som heter fastelavnsfest då man klär ut sig. Så det blir det nästa helg. Kommer nog bli super duper =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0