Förseningar

Har varit flera veckor nu känns det som, som vi har förseningar. Det var inte pga snön utan av något tekniskt fel. Förra veckan så hade en cateringbil kört in i ett av Vings plan på startbanan, HAHA. Ser man liksom inte att det står ett sjukt stor flygplan där eller?? Jaja det drabbade inte oss iaf men idag var det tajt med tid. Jag kom med gbg-transfern till ett av hotellen kl 17 och mitt välkomstmöte skulle börja där kl 17. Det var dessvärre inte så mycket folk som kom på mötet eftersom jag kom med ett gäng som skulle checka in då, samtidigt som mitt möte började. Summan av kardemumman blir ju då att vi säljer mindre och därmed blir lönen mindre, det tycker vi inte om!

Vet inte om jag sagt det men på Rhodos finns det starbucks, yiihaaa. Dvs att de troigtvis kommer att ha laktosfri mjölk eftersom de ska ha samma sortiment överallt och då kommer jag få min första kaffelatte på 7 månader, helt sjukt!!!! Jag kommer vara i himmelriket.

Imorgon kommer det bli Apolloemmas sista tsidag med oss i syd, nästa måndag åker hon hem, Snyft. Hon kommer att lämna ett stort tomrum efter sig! Förhoppningsvis kommer hon till rhodos i sommar och besöker oss, vi är ju så många som ska dit som hon känner=)

Idag åkte Sara min kollega hem till Sverige, hoppas att det går bra med boende och jobb för er i Norge!

Kom på också att snart är det ju mars, dvs att jag snart fyller år. Jisses vad tiden går fort. Men måste ändå säga att det redan känns som om jag är 21. Det har liksom hänt så mycket sedan jag fyllde år sist så känns som att jag redan fyllt 21, inte för att det känns som att jag sak fylla 22 heller men...hmmm..

Btw, är det ingen som vill komma och hälsa på mig i sommar? Hallåååååå?


Kommentarer
Postat av: Zandra

hej gumman! åhhhhh vad jobbigt med era förseningar :( åhååååå stackare där! hur är vädret? börjar det klarna upp sig? du måste tala om för mig när ni får veta avgångsdatum för rhodostrippen! så vi hinner komma till er på fue innan.. saknar dig!!!!

2010-02-23 @ 10:14:10
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: johanna

Heej jenny !

Johanna här. Hoppas allt är bra med dig !

Du jag skulle höra, det är väl solresor du jobbar för ? Vet du om dom fortfarande söker folk till sommaren ? Jag har sökt hos dom men inte fått nått svar..

Du har ingen inside information ? ;) haha.



Ha det bra !

kram

2010-02-23 @ 15:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0