Vinter 2010

Ja så har jag både søgt och fått reda på var jag ska tillbringa vintern, på Gran Canaria. Det var mitt andrahandsval så det får jag vara glad øver då det ær många som har fått sitt tredjehandsval eller fått något som de inte ens har søkt.

Så nu ska jag førøska att ta mig i kragen och læsa nagon kvællskurs i spanska nær man har kommit in i allt det nya efter någon månad.

Hoppas att vintern 2010 blir fet ;)

Och hallå var ar alla mina besøkare??? Det ekar tomt nær jag ropar efter er...Och da menar jag besokare har pa Rhodos, kom och besok mig.

Kommentarer
Postat av: agnes

här jenny! gran canaria, tusan vad gött det låter! hoppas du får det fint! hinner du hem något emellan?

2010-08-01 @ 19:40:30
Postat av: Mats och Elenor

Du måste ha ropat så vi hörde det, här uppe i norra Sverige, här har vi haft ett otroligt bra väder länge, Elenor har fått vara farmor på heltid en vecka, hjärtekul,besök på lantgård med kor och kalvar,?? när räknas du vuxen i resebranchen, med tanke på ditt smeknamn,.

kul att vi hitta din blogg.

nu har vi 22,5 gr. i skuggan.

2010-08-03 @ 13:33:14
Postat av: Ida

Då vet vi, var vi hittar dig! Låter skoj!

2010-08-06 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0