Mami - Bäbi

Ja vi har det underbart jag och mami aka Johanna, igår låg vi vid poolen efter jag hade arbetat och sedan åkte vi och shoppade på kvällen, när vi var på HM började det bli väldigt tyst och de stängde av musiken, ojdå. Stängningsdags. Kl var 22 och de stängde i varuhuset. Vi hade gått där i 4 timmar och undrade var de timmarna hade tagit vägen, haha. Kul och galna var vi i alla fall. När vi kom hem framåt 22.30 var det dags att varva ner och ta hand om kroppen, så vi hade minispa, drack vatten  (fukt för huden efter en dag i solen) smörjade in oss med aloe vera, bra!! Hudlotion, ansiktsmask, nagelbandsolja, handkräm osv! Riktigt hyggligt.

Nu är jag klar för dagen och imorgon ska vi ha teamdag och gå på SPA så inget arbete för mig förrän på söndag! yiihaaaa..


GLAD PÅSK och ät många ägg (jag kokade ett imorse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0