Skånelandet

Japp, så har jag varit i skåne igen. Känns som att jag nästan bor där nuför tiden, hehe. Åkte i måndagskväll och kom hem tisdag natt. Var så nära att jag inte gick av i herrljunga där jag blev hämtad. Var jättetrött under hela hemresan, sov mellan alla byten och vaknade när tåget stannade i herrljunga, kollade ut genom fönstret och förstod att "shit jag ska gå av NU"...

Utbildningsdagen i Malmö gick fint. Har fått mina kläder nu, är inte jättemånga skjortor och pikétröjor så blir till att tvätta en del. Allt ska ju vara välstruket och fint, jag som inte tycker om att stryka. Det är nog verkligen det jag tycker minst om bland hemmasysslorna. Men nu kommer det väl bli en del av vardagen antar jag.

Har sagt Hej då i 2 dagar nu till nära och kära. När jag sa hej då och på återseende i skåne så var det inte så ledsamt men det var sen på tåget hem som jag tog in alla intryck och verkligen förstod att jag ska vara borta ett tag, då kom tårarna. 3 avsked igår och 3 avsked idag. Har blivit sådär känslosam igen, som jag var efter jag kom hem från spanien. Mycket känslor och tankar i omlopp och tårarna är nära ganska ofta, vet inte varför.

På fredag åker jag från Vara upp mot Stockholm och sover på hotell och på lördag morgon börjar äventyret!

Nu True Blood sen sooova sooova, är mycket att fixa med imorgon.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Zandra

åhhh! men gumman! det kommer gå jättefint! vad fick ni göra mer under dagen? jag är så spänd :D ska dit om två veckor typ! allt kommer gå så bra och på ett kick är du hemma igen <3

2009-09-24 @ 09:42:38
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: agnes

Åh. Jeny. Det finns en mikroskopisk, dock verklig, chans att jag åker till stockholm i helgen. Har du tid att träffas i så fall?

2009-09-24 @ 16:43:59
Postat av: Jenny

Agnes: tror tyvärr inte det åker upp idag och imorgon kl 07.00 går mitt flyg. Tack för kramen genom Johanna.



Zandra: Vi snacka igenom lite om solresor,dess grundare, historia o så. Han gick igenom lite igen om transfer o VM och sånt. Vi kollade på bilder. Snackade en del om det som står i de papper vi fått på mailen. Ni gick ut och käka lunch. Det var trevligt helt enkelt! Det kommer gå fint. Ha det bra Zandra, jag hoppas att vi kommer ses där nere. Det tar ca bara 30-40 min med båt från Fuerteventura till Lanzarote =)

2009-09-25 @ 09:55:15
URL: http://hippieflumochkontrollfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0