Packning, Hasta la vista

jao nu sitter jag i mitt rum på Arlanda hotellby. Fick ta tåget ganska tidigt hemifrån för alla eftermiddagsbiljetter var slut upp till Stockholm. Min morbror kom och hämtade mig och vi drog och käkade och sedan körde han ut mig till hotellet. Nu är det Idol och sen ska jag försöka att sova i någorlunda tid för klockan kommer ringa 03.30.

Igår var det packning på hög nivå, ännu flera avsked och alla känslor på en och samma gång. Fick besök av någon som jag inte träffat på väldigt länge, var roligt.

Idag var det packning av det sista och ännu flera avsked eller nej Hasta la vista. Det är ju inte avsked, det är på återseende av er alla.

 
Lite av det som packades ner igår, var ett bombnedslag men nu är allt nerpackat i 2 resväskor och ett handbagage. Hmm undrar hur mkt övervikt jag får betala.

Hasta la vista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0