HF

Hata Feber

Jupp då är det bara att konstatera, har feber. Är tredje dagen idag som jag känner mig febrig men varför ska man ta tempen? Jag tycker att man känner sig sjukare när man vet att man har feber så det är bättre att förneka det för sig själv :P

Idag hade jag en del att fixa med (hade lovat pappa det för han hade dragit ihop med styrelsemöte här hemma och både han o mamma jobbar ju) Så började med att dammsuga hemma, åka och handla, fixa lunch till mig själv, göra smörgåsar till mötet, diska, gå ut med lilla vovven eftersom mormor var med morfar inne på sjukhuset och sedan fick jag åka och hämta mormor i Lidköping. När jag kom hem var det dags att ta tempen; 38,6...En ipren på det och man känner sig som människa igen=)

Min lilla mamma beordrade mig i sängen (men vad ska man göra där? är ju tråkigt) när hon kom hem och fick reda på att jag hade feber och sa att ja men Jenny inte hade du behövt göra allt detta. Tycker om min mamma♥ (även om jag inte alltid visar det) 

Nu är det bara att hålla tummarna för att den försvinner så att jag kan jobba, Är så typiskt att jag ska få feber när jag väl har fått jobb 5 dagar i rad. MEN den kommer nog försvinna.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0