Fuerte

Tjao. Ar nu pa kontoret  pa fuerteventura. vi ar 3 st har nu ska bli 4 men den 4:e kommer inte forran den 10 :e och de forsta gasterna kommer den 5:e och da ar vi alltsa en man kort...gissa om jag ar nervos???!!!!!

Var tredje vecka kommer vi vara uppe pa norra delen av on och bo sjalva i en lagenhet, det kanns ocksa nervost.

Ingen av oss har var pa destinationen forut sa ingen har 100% koll. Vi invantar mkt info fran var agent har nere.

Boende ar ok, stort rum men kalt. Bra sang, an sa lange i alla fall.

Vi har valdigt mkt mer att fixa innan de forsta gasterna kommer och har inte hunnit att vara ute nagot direkt an.

Kommer nog inte kunna uppdatera sa mkt da internet pa hotellet kostar 5 euro/dygn :S

Jag mar bra och maten pa hotellet verkar vara bra, vi kakade ute igar de de andra hade atit pa hotellet hela veckan. Ska ata pa hotellet ikvall.

Slocknade redan 22.30 igar, inte sa konstigt kanske med tanke pa att jag gick upp 03.30 :P...
Maste plugga nu, forhoppningsvis sk ajag och en kollega aka runt lite ikvall sa att jag far se lite av det som de redan har utforskat.

Hasta luego




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0