what to say

finns så mkt att berätta vet inte var jag ska börja lr vad jag ska säga...Matcehm var kanonkul...även om sverige förlorade!! hade mkt trevlig tme danskarna, även om jag har svårt att förstå dem:P

är uppe i norr nu. Bor själv i lgh, är lite ensamt. sitte rjust nu vid pollbaren för internet funkar ej på rummet/lgh....är så mkt nytt att lära här uppe!! hade ju börjat lära mig där nere i söder och så blev de till att lära sig massa nytt här uppe oxå...vet ju inte ens en sån simpel sak som är stranden långgrund. Jag har ju inte hunnit bada:S..men men allt kommer väl så småning om...Nästa vecka ska vi förhpooningsvis upp hit och käka middag med guider från ett annat svenskt bolag, ska bli skoj=)

Igår var jag hemma halv elva, lång dag. Härifrån och till de 2 hotell som ligger på en annan ort tar det 1 timme att köra, så blir mkt tid i bilen. Och när det är mörkt är det inte lätt att hitta här på ön ska jag meddela er om:P

På lördag åker jag ner till söder igen.

här uppe i norr finns dte mkt trevliga människor iaf, blev bjuden både på kaffe o vatten av en bartender på ett av hotellen igår..sedan när tackar jag nej till kaffe;) hade huvudvärk innan för att jag inte druckit kaffe, glömde kaffebryggaren på kontoret

Kom och hälsa på mig!! Saknar er!!

Nu dör batt snart, får uppdatera snart igen (om jag hinner) finns så mkt att berätta så jag glömmer av 90%

Puss och kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0