Plåster

Hur svårt kan det vara att komma ihåg att köpa plåster????? Har varit och handlat flera gånger, t.o.m. bara för att köpa plåster, har jag köpt några plåster? NEJ!! har kommit ut med kassar men inte med några plåster i. SUCK...

Bli ringet Lanzarote imorrn, var bara jag som ville ha turen på engelska så jag ska nog dra ner till de andra ikväll istället för att vara med och studa vår lilla ö-tur imorrn. Så Line kommer hålla i utflykten och jag och Sara ska studa den, haha.

Sen drar jag nog upp hit imorrn kväll igen för att spendera min lediga dag här uppe för att utforska staden och stranden här=)

Nej, time to eat something och köra neråt. Måste komma ihåg att köpa plåster imorrn:P

Just ja, var och pratade med några gäster idag ang att andra gäster hade klagomål på dem. Gick bra, de gick t.o.m. med på att betala de utlägg som hotellet haft pga demt :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0