Mañana mañana

ja, har snackat med städerskor, receptionschef osv osv. om att byta rum. det var inte så svårt. men däremot så var det gamla handdukar och sängkläder i rummet från de som bott där innan. så jag begav mig mot receptionen och snacka me bossen. det skulle fixas, - check trodde jag. men ikke. Nästa gång hade det inte hänt något så jag begav mig mot receptionen igen, det skulle fixas att de la in nytt. Check igen trodde jag. men ikke. Nästa gång var rummet städat och TOMT. gaaaah..var var de nya sängkläderna. så jag ringde till receptionen och de visste vad saken gällde och sa att det var konstigt och att de skulle säga till the cleaning lady. Men ja hade det hänt ngt igår kväll näe..så imorse gick jag ner i tvätteriet och tänkte att jag hämytar allt själv så att jag kan byta rum någon gång men nähä, då säger bossen där att jag måste ha ett papper som visar att jag bor där för att få hämta handdukar osv. Jag har ingte fått något sånt papper. Såååå jag gick till receptionen igen, och hon ringde till bossen fär städ/tvätt och sa att jag skulle komma och hämta sakerna. så nu ska jag bädda o grejja ikväll. Men jag fick bara 1 handduk, grrrr.

jaja, är vi ett mañana mañana land kanske?

Dagens stora. Jenny har käpt ROSA solglasägon, HAHA :P

Och en ny glasnagelfil fär den jag fick av mormor precis innan jag åkte gicvk sänder i väskan på vägen.

Ciao

(med reservation för fel i texten, sitter vid ett dumt tangentbord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0