Golv

Japp, inatt var det inte mycket sömn, ca 2,5 timme. det sätter sina spår. vi umgicks med våra danska kollegor igår, mkt trevligt mkt trevligt.

Vaknade dock ca 15 min innan jag skulle befinna mig på mitt första hotell, stress stress men var där i tid mer eller mindre. Dagen har rullat På fredag ska vi alla 4 åka på lanzaroteturen med, kul att vi åker tillsammans.på, vi var trötta så nu på eftermiddagen tog vi oss en powernap på kontorsgolvet, hehe det var välbehövligt. Ingen av oss har orkat göra något på kontoret idag direkt så har massor att göra imorrn.

Ska även studa ö-turen imorrn. Här nere har planeringen inför jul börjat, haha. Inte för gästerna utan för egen del. Vi har bl.a. kommit fram till att vi ska baka pepparkakor i apollos lägenhet som de ska få nu i helgen, det ska göras smällkarameller osv. Innan jul kommer det bli ett besök på IKEA som finns på lanzarote.

Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt av true blood innan jag åker till hotellet.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0