Dubbelrum?

haha japp hade ett dubbelrumsfall igår. Ni som såg en av de serierna som gick på tv i vintras om reseledare såg kanske om "dubbelrumsfallet"...Att man ska få ett dubbelt rum alltså 2 rum om man bokar dubbelrum..

Japp bilen har krånglat idag igen, den ville verkligen inte starta och barrerilampan lös. och jag behövde den! försökte flera gånger men dne ville inte och batteriet lös bara. suuuck. På typ 7 försöket gick det, nu gäller det bara att hålla tummarna att den inte kommer krångla när jag verkligen verkligen behöver den. Det hinns inte med.

Annars så är det fortfarande varmt här ca 30 grader och jag är röd på armarna:P Hittils har gästerna varit väldigt lugna, hoppas inte att det är lugnet före stormen bara. 

Idag var jag ledig halva dagen, hade sovmorgon till 08.20 skönt:P hehe hemma hade jag inte kallat det sovmorgon:P Var runt och kollade läget i vår närmaste by, Morro Jable och sedan lunchade jag med Johanna på stranden, mysigt!
 
See you later alligator

Kommentarer
Postat av: Zandra

HUR HÖLL DU MASKEN?! :D hahaha

2009-10-08 @ 09:14:21
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: jenny

aha, jadu..var bara att sätta på masken och agera proffisionellt:P snart ses vi...yiihooo

2009-10-09 @ 19:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0