Tacos

Har badat och när jag och elsa anlände hem till lägenheten så bjöds det på tacos som tvillingarna  (och ev niklas) hade tillagat=) Goooottt=)

Nu så ska vi gå ut på gården för efter kl 21 så får vi inte vara fler än de som bor i lägenhetn i lgh och nyss så var vi ca 15 pers i vår lägenhet, hehe. instruktörerna stog utanför vår lägenhet och sa till oss (eller ja inte mig) att vi inte fick vara här. Det är nämligen så att nästan alla lägenheter har stora fönster och i ett av våra fönster går det inte att dra ner persiennerna så det syns väldigt väl vad vi gör. Vi i min lägenhet kallar vår lgh för den sociala lägenheten, hit kommer folk för att umgås och snacka, sen så finns det en lägenhet dit man går för att festa. De andra lägenheterna har sina för sig själva. Gillar verklien min lgh sjukt mycket=) Sitter inte vid min dator så blir inga bilder.

Ha det dejligt, det ska jeg have (med reservation för fel :P)


Kommentarer
Postat av: erica

varför förvånar det mig inte att du skulle trivas i en lgh med det talande smeknamnet, sociala lgh? du som är en sån enstöring...

2009-05-29 @ 16:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0