Legeparken

Najs dag. Började kl 12 och då var vi ute och gick i marielundskoven sedan har vi haft picnic i legeparken, jätteskönt att bara ligga ner och softa hela dagen =)

Gårdagen var kanonkul. Vi hade det väldigt trevligt i vår lägenhet. Instruktörerna har blivit hårdare på att man bara får vara de som bor i lägenhetn efter kl21 för att det har kommit klagomål från de andra boende här att vi är högljudda. Så igår var det 2 lägenheter som fick varningar, så till slut så kom många till oss. Var väl kanske 15 pers och varje gång det knackade på dörren så fick alla som inte bodde här gå och gömma sig, hehe. Men allt gick bara fint=)

Nu ska jag dricka kaffe och läsa min danska bok, dejligt!


Jag och min sambo Isabelle hade det dejligt <3


De flesta som är här i Kolding


Sambo Patrik hade det najs igår :P


Fast i kombination med Tobias hade han det ännu bättre :P


Många som har det bra i Tobias sällskap =)


Kim var en av alla som uppehöll sig i vår lägenhet


Det blev så mycket besökare att vi som bor här fick sitta i knät på varandra, tungt elsa??


Semester- henke hade det roligt igår :P


Idag var vi ute och traskade här, mkt smukkt


Elsa hugger in på vår goda pastasallad =)

Kommentarer
Postat av: BearJohnnyboy

Tjao Jenny! Super skönt att se att du trivs så bra i Danmark fast än vi egentligen ogillar danmark å danskar, dänskefjolla etc. etc. ;) Du får ha det super de sista dagarna oxå så ses vi i inte lika underbara Vara! Kramar på dig polarn!

2009-06-02 @ 16:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0