Hemma?

Hej hallo....är nu i sthlm efter 1 månad i spanien...känns jättekonstigt, ska åka hem till Vara imorrn, under den senaste månaden har lloret varit mitt hem och jag saknar det redan, eller ja inte just lloret så mycket utan alla människor...Ska bli kul iaf att träffa alla här hemma nu i veckan innan jag åker till skåne på lördag (danmark på söndag)

Här kommer mer bilder:

Jag och Johanna Pluggar på Lis och Elsas rum


Viktigt att bjuda på sig själv när man jobbar som guide :P


Marielle och Emelie som man och hustru =)


Emelie, Li och Elsa i sitt essä på Texas


Vid raftingen i Andorra


Marie, Marielle och Nathalie på Horror night, scary...buuuu


Kim, kattis, jag och Johanna försökte se lika skräckinjagande ut som de ovan, men vet inte om det gick så bra :P


Även i lloret gjordes det fisken ;)


Camp nou efter matchen mellan barcelona fc och villa real, vilken känsla =)


Jag och alldeles underbara danska Janni =)


se upp för kung fu lina, hehe


Var är detta????


2 farliga brudar, grrrrr


grrrrr

det kommer mera...adios

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag måste ha dina bilder! vi får ordna det över msn så snabbt som möjligt! puss

2009-06-11 @ 01:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0