Hbg, Dk o penicillin

Sådär, då var det lördag då och exakt kl 14.45 går bussen mot Helsingborg, wihooo=)

Har varit förkyld ett längre tag o blivit värre sen ja kom hem plus att ögon bråkat med mig sen jag kom, då det gick ögoninflammation där nere så var dte bäst att kolla upp. Så läkaren blev det, de tog till och med blodprover. Jag gick mest dit för att konstatera för de här hemma att det inte alls var något fel på mig men jaaa, nu sitter jag här med penicillin som ska tas 3 ggr om dagen och en ögonsalva. Har tydligen ev lunginflammation :S Men men nu ska det bli bra ju.. Stackars Mackan fick sitta i väntrummet i över 1 timme, men han hittade tidningar att läsa, (iform för kvinnor haha)...

Saknar men snart snart =)


Me and my roomie:


Saknar till och med röran i bakgrunden :P


Men imorrn blir det yiiihaaa babes


Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Annie

Ajsingen hurru du, d låter inte bra....va ju skönt att du fick piller mot d (och inte bara: ta en alvedon och gå och lägg dig"....hoppas att du blir bättre snart och att du får kanonveckor i Danmark....kramar

2009-05-25 @ 09:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0