bara 1 vecka kvar

shit asså, tiden har verkligen gått såååå fort...imorrn har jag varit här i 3 veckor..och det är bara 1 vecka kvar.. det ska självklart bli kul att komma hem och träffa nära och kära men vill samtidigt inte åka härifrån, man har kommit nära så många och man umgås med alla 24 tim om dygnet....

sedan sist så har det hänt mycket. Har haft både praktik och examen i välkomstmöte, det gick riktigt bra=) har även haft examen i första hjälpen, både teoretikst och praktiskt, även det gick bra...på det praktikst skulle alla göra HLR och sen så gick man in i ett rum 4 och 4 och så hade man ett "fall"....jag fick epilepsi, andra fick elchock, hjärtinfarkt osv....man skulle handla så som man ska enligt reglerna och under tiden man gjorde detta så sprang instruktörerna omkring och gjorde ljud och en körde upp en kyckling i ansiktet på mig hela tiden, allt för att stressa oss....har även haft ett skriftlígt prov på allt som vi lärt oss tills nu, skitknepiga frågor verkligen, det kändes inte bra men det gick tydligen bra det med:P.....har även lyssnat på en stå upp komiker från danmark, var si sådär:P...menman förstår ändå ganska mkt danska nu mot när man kom...på tal om det så är det alla utom 3 st av de som jag umgås mest med som ska med på danska kursen, kommer bli sååå kul=)


just ja, var i andorra häromdagen och shoppade några saker (är ju ett skattefritt land) och raftade även, det var skoj men jag trodde ändå att det skulle vara "farligare" än vad dte var, liten besvikelse...eller ja besvikelse var fel ord men hade gärna haft ännu mer spänning än vad det var...funderar på om man ska hoppa fallskärm eller något sånt framöver, ser fram emot en riktigt adrenalinkick!!!!!!


har även varit på gambler night och horror night, shower som 2 grupper anordnat,m det var skoj=)...min grupp hade ju sitt första veckan, det är skönt att vara klar med det...sista gruppen har sin show sista kvällen.

Idag har vi fått se bilder från livet som reseledare, mkt intressant. även snackat om krisberedskap och konflikter och ska ha det imorrn med....nu är det även dags att börja planera de 2 utflykter som vi ska ha examen i, känns svårt! denna gång har vi ingen praktik innan vi har examen. Idag var första kvällen som vi var ute och käkade kvällsmat på restaurang, det var mysigt, vi var "gänget" o käka:)...Imorrn em så åker jag till barcelona och ska se barca möta villa real på camp nou, ska bli skoj=) fatta stämningen det måste vara att vara 1 av 98800 pers, wow...

Vet inte riktigt hur jag ska göra i sommar med jobb och så, får se hur det känns nästa vecka, när det är sista veckan. Usch känns hemskt att det är sista veckan nästa vecka, men när jag kommer hem så ska vi ses mina vänner där hemma=) ska bli ritkigt kul! självklart ska jag se min familj också och alla ja ni vet vilka ni är!

Här kommer lite bilder också, är från jennies kamera, kommer fler när jag kommer hem från min kamera, men håll ut så läng


Jag, Lina, Li och Elsa utanför Camp Nou


Jag och Linda på Black & White kvällen


Jennie, Johanna, Li, Jag, och lite av marielle och Emelie på Gambler night

Love you


Kommentarer
Postat av: erica

du verkar ha det hur bra som helst! det passar dig att göra hur mycket som helst i 120 knyck, jag hade gått under efter en vecka! ;P verkar som du blivit en adrenalinjunkie oxå... ta hand om dig bara! puss

2009-05-10 @ 11:53:21
Postat av: Ejdan

EEEEEEEY! Hoppas du ser morsan o farsan o lillen på Camp Nou idag då! :D:D:D:D GOOOO BARCA!

2009-05-10 @ 18:20:59
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/
Postat av: Annie...

Hej gumms....du verkar ha d riktigt bra, skönt å höra...! å kursen du går verkar va intressant, haha, är du förvånad över att det gick bra? Det mesta du tar dig för går ju bra ;)..kommer bli skitkul å träffa dig igen när du kommer hem...njut av den sista tiden nu...ha d. bamsekramar

2009-05-15 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0