2 år???

Shit kom på igår att min prövotid på körkortet gick ut nu när var här. 2 år har verkligen gått asfort, fattar inte var de har tagit vägen, jaja det är skönt iaf att prövotiden är slut nu=)

Igår så uppmuntrade våra instruktörer oss till att gå ut på klubb så det var vi många som gjorde, jag gick hem strax innan 3 och sedan vid 3 så hade en av instruktörerna kommit till utestället där många av oss från service o co hänger o sagta tt d eskulle gå hem till hotellet. Vad som sedan hände var att de ringde till alla rum och sa att man skulle bege sig till huvudlokalen och svarade man inte så knackade de på dörren, själv så hörde jag inte, hehe....Iaf så kom jag till huvudlokalen vid 4 och då var det en krissituation som  vi skulle lösa i grupper, så mellan 3-9 så var det plugg som gällde. Efter det var vi lediga till17 vilket var välbehövligt eftersom jag inte hade sovit något. Nu är det bara till att plugga som gäller (inte så pepp efter 4 timmars sömn på dagen idag)..

Hejråra

Kommentarer
Postat av: Tobias Ryngefors

Hej!!!

Nu har jag äntligen fått läst allt:D

Det har hänt en del förstår jag, Camp Nou är bra mäktigt!!!

De var ju lite kul att dom sa till er att gå ut, bara för att göra det jobbigt för er :D

Ska du mellan landa lite hos några kompisar i danmark?? Har ju aldrig varit på någon sån lång resa men man kommer verkligen varandra in på livet så att säga...

Vi ses när du kommer hem... när det nu blir :)

Hade gott nu dom sista dagarna!!!

Köss!!!

2009-05-14 @ 21:38:03
URL: http://hippieflumochkontrollfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0