Wiiiihaaa

ojojojojojoj...har haft koll på hemsidan där hoodien finns i 1 vecka (sedan jag kom hem) och idag fanns den i rätt färg och rätt storlek=) Så den är beställd!! Nu är det bara att hoppas på att jag får den så att det inte är något som strular på vägen, tjihooo...

Jag älskar den verkligen, vet dock att det är någon kär vän som inte delar min uppfattning, haha :P

Ska jobba imorgon, pengar rullar in. Känns skönt! Annars så går jag bara och väntar på att det ska bli midsommar nu så att jag får gå på inflyttningspartajet hos anniebannie, ska bli sååå kul=) Det är verkligen det jag går och längtar efter nu. På midsommardagen drar några av oss till Kusten, Bovallstrand/Smögen/Kungshamn till våra 2 kära vänner som jobbar där och tyvärr inte kan vara med på inflyttskalaset, men om inte de kan komma till oss så kommer vi till dem. Även det ska bli jättekul! 

Jag hoppas att alla ni från Service o Co kommer få det fett najs i Nyköping eller sthlm var ni nu bestämmer er för att vara=) Och jag betvivlar inte för 5-öre att ni inte kommer ha det dejligt! Jag ska höra av mig till er under midsommarafton och checka läget, så jag har koll på basic ;)

Lite bilder från förra Midsommar i Bovall




Dans till Timo Räisänen, yiihaaa


Jag och Johanna var gravida, om det är någon som har missat det?!

Återstår att se vad årets midsommar kommer innehålla=) Hade dock inga bilder på förra årets jag-vill-ha-gröna-dressing-pose

Kommentarer
Postat av: Fia

Längtar oxå:) Lägg in en bild på den dör stackars tröjan nån gågn så man får se;)

2009-06-14 @ 23:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0