STUDENT 2008..eller oj 2009

Jahapp då har det varit student i Vara idag. Denna gången var det 90:ornas tur att vara klädda i vita kläder och bära studentmössorna =) Känns jättekonstigt att det var ett helt år sedan det var jag och mina vänner som sprang ut och var överlyckliga. Om tiden ska fortsätta att gå såhär fort så kommer jag vara pensionär imorrn :S

Om jag tänker efter så har jag ändå hunnit med en del under året, jobbade hela sommaren efter studenten (hann bl.a. med midsommarfirande på kusten och Peace & Love). Efter detta var det time att åka till Norge i några vändor för att flytta dit, det var lite motgångar och det blev tyvärr inte så att vi flyttade dit. Istället kom jag hem igen, hann med 2 jobb innan jag drog till London för att hälsa på "Broder"-John, Sparris och Johanna. Kom hem till kylan och insåg att det var trögt att få jobb. Började kika på Nya Zeeland och Australien men även detta gick i kras. Återgick till sommarjobbet som tim.anställd och de dagarna man inte jobbade blev det mycket tränande, fikande och kalajsande. Har även varit många vändor på Ams, snart slut med det för ett tag (skönt!). Har hunnit med ett antal 20-års kalajs, även mitt eget =) Under året har även Göteborgs spårvagnar fått finbesök lite då och då:P En mysig stad=) Och om någon mot all förmodan har missat det senaste så har ju 1 månad tillbringats i Spanien med mina nyfunna vänner och sen ytterligare 2 veckor i dejliga Kolding=)....Tror att framtiden blir innehållsrik och najs. Allt blir vad man gör det till!


Student 2008 <3


Me and John in London, haha


Lägg märke till ögonfärgen och de matchande kläderna, syskon, right?!


John letar efter skor till mig, skräll va? ;)


Tummen upp för London säger Johanna, John, Parisa och även fotografen


Peace & Love family


Vi är glada vi är på festival =)


Barnkalas, eller oj kanske mitt 20-års kalas


Jag o frugan är glada, jag har ju fyllt år :D


Det kan även ske olyckor, men inget som inte går att rätta till

Kommentarer
Postat av: agnyes

Vilken fin årssammanfattning! Det har varit ett fint år minsann.

2009-06-11 @ 21:57:42
Postat av: erica

haha ja vi har ändå hunnit med lite under året iaf! fick lite mer nostalgi när charlotte sprang omkring stressad över att hinna till kronan ;) för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten... eller ja, hm...

2009-06-11 @ 22:08:09
Postat av: Broder john

Hahaha,, ja underbara london-weekend! Snygga i 007 skyltfönstret, att lägga märke till på syskon kortet är våra lika fake smiles! lovely!

2009-06-14 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0