Sol ute sol i sinnet

Åhh blir såå glad när solen skiner =) Det mesta känns mycket bättre då! För er som läst det förra inlägget, så gick det otroligt bra att gå upp i morse, närmare bestämt kl 05.55, NÖJD! Var uppe före pappa som också började jobba kl 7, och jag såg piggare ut än vad han gjorde.

Det gick bra på jobbet idag, känner att jag har mer koll nu och det känns bra inför nästa vecka. Eftersom det var så fint väder idag och det var aktivitetsdag med de boende så körde vi ut de flesta på vår avdelning till gräsmattan och åt glass och jordgubbar, det var härligt. Jag blir så glad när jag ser att de boende uppskattar det och blir glada. En boende på en annan avdelning hade sagt till en som jag jobbar med, den där lilla svarta (syftade på min kläder) springer omkring och jobbar och är flitig, kul=) Nu ska jag förhoppningsvis vara ledig i 1 vecka innan jag börja slita på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötnos! Saknar dig like crazy!!

2009-06-17 @ 18:04:57
URL: http://metrobloggen.se/perssonlina
Postat av: Annie

Gott att det gick bra...haha, kul att till och med dom gamla märker din (och inte bara din :)) mörka klädstil....hoppas ni hade d fint på kusten! Vi hörs..!KRAMAR

2009-06-22 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0