Slut??

Då har vi gjort allt på kursen då, välkomstmötet gick okej. Trots att de i min grupp glömde mig vid ett tillfälle så jag fick hoppa in mellan och snacka, men det gick bra iaf. Nu så har vi bara en avskedsmiddag och fest kvar i afton innan vi checkar ut imorrn. Usch, kommer sakna alla så otroligt mycket! Har bott med 5 andra i nästan 2 veckor plus att man har varit mycket med de andra också, kommer kännas så tomt! Kommer sakna mina sambos, Elsa, Isabelle, Linda, Niklas och saknar redan Patrick som åkte för någon dag sedan. Kommer sakna er andra också!

Imorgon bär det iaf av till Malmö (vi drar till malmö melodin) och ska bo hos Li och umgås och skaka de lurviga :P Kommer bli ännu ett jobbigt avsked i morgon, de senaste dagarna har vissa åkt härifrån för att de har fått jobb och då har det varit jobbiga avsked, ysch ysch. Det har varit 2 helt underbara veckor men även väldigt jobbigt att "mista" vänner!


Kommer sakna Marielle och när hon kliar mig :P


Vi hade det mysigt allihopa=)

Nej nu ska vi göra oss iordning och städa lite

Kommentarer
Postat av: Isabelle

JENNY! jag saknar dig och våran lägenhet! :(

2009-06-07 @ 16:12:05
Postat av: Jenny

Jaaaaaaaa!! Jag saknar altt jag med...Vi hade en dejlig lägenhet...Den var BÄST!!

2009-06-07 @ 17:48:50
URL: http://hippieflumochkontrollfreak.blogg.se/
Postat av: Marielle

jag hittade precis din blogg.. gud vad jag saknar dig och vilken fin bild på oss! jag ska verkligen se till att kunna komma till gbg och liseberg den 8e även om jag är där helgen innan!

2009-06-11 @ 01:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0